FAQ

Najczęściej zadawane pytania :

1.   Czy można wysłać towar pocztą polską?

Nie wysyłamy zamówionych artykułów pocztą-polską. Tylko zamówienia zagraniczne są tak realizowane. Na terytorium naszego kraju oferujemy DHL/UPS bądź odbiór osobisty w naszych oddziałach.

2.   Nie wiem jaką mam skrzynię biegów?

Kupując w naszym sklepie musisz wiedzieć co chcesz zamówić. Typy skrzyń mozna znaleźć na naszej stronie www.midparts.pl bądź na stronie www.prnd.pl . Jednakże wielu producentów w jednym modelu pojazdu stosowało kilka typów skrzyń automatycznych. Nie mając takiej skrzynie nie stwierdzimy co tam jest zamontowane. Kupując zawsze staraj się porównać zdjęcia przedmiotów z tymi których szukasz.

3.   Jak obliczyć koszt wysyłki za granicę?

Bardzo prosto - wystarczy wejść na strone www.poczta-polska.pl sprawdzić koszt wysyłki do danego kraju i dodać do tego 5 zł. Jezeli zyczysz sobie wysyłkę kurierem napisz bądź skontaktuj się z nami a podamy odpowiednie kwoty. Dział kontakt.

4.  Nie widzę cen w sklepie co ma zrobić ?

By widzieć ceny  w naszym sklepie musisz być zalogowany/zarejestrowany co zajmie Ci dosłownie 1 minutę. Wystarczy kliknąć  tutaj.  

5.  Co oznacza informacja "zamówienie jest w trakcie kompletowania".

Każde zamówienie po przyjęciu zmienia status na w trakcie kompletowania. Jeżeli nie pojawi się inna informacja zostanie ono wysłane w ciągu 24h.  

6.  Jeżeli wpłacę od razu pieniądze i okaże się że towaru brak to co wówczas?

Zawsze może się zdarzyć podobna sytuacja. Aczkolwiek dzień w dzień zmieniamy stany magazynowe w sklepie. Jeżeli zapłacisz kartą kredytową po prostu odrzucimy wpływ (od razu wróci do Ciebie) jeżeli zapłacisz przez paypal zrobimy dokładnie to samo. Jeżeli zapłacisz przez płatności.pl lub przelewem poprosimy Ciebie o numer konta i najpóźniej w 24h będziesz miał całą kwotę na swoim koncie.

7.  Jak mogę zwrócić towar?

Nieuszkodzony , oryginalnie zapakowany (stąd są one w przeźroczystej folii) i z oryginalnym dowodem zakupu w 21 dni od sprzedaży. wysyłając na adres firmowy na swój koszt. Towary sprzedane jako używane nie podlegają zwrotowi.

8.  Jak długo trzeba czekać na potwierdzenie płatności kartą kredytową?

Korzystamy w tym celu z największych firm świata paypal, bądź platnosci.pl - z reguły w pierwszym wypadku pieniądze są "od razu", a w drugim po około 2-6h.

9.  Pomyliłem się i chcę zmienić adres dostawy co mam zrobić?

Jeżeli jest jeszcze wcześnie i nie wysłaliśmy Twojego zamówienia to wystarczy informacja na adres sklep@midparts.com.pl z numerem zamówienia i danymi do wysyłki. Jeżeli jednak zamówienie już odebrał kurier to należy najpierw wpłacić 10zł ( opłata firm kurierskich) na nasze konto i przesłać nam prawidłowy adres. Bez wpłaty na koncie nie przekierujemy przesyłki bo sami za to wówczas zapłacimy.

10. Chcę zrezygnować z zamówienia jak mam to zrobić ?

Pamiętaj zgodnie z Polskim prawem klikając "zamawiam" i kupując w naszym sklepie podpisałeś z nami umowę sprzedaży z której musisz się teraz wywiązać, bądź ponieść koszty. Możemy pójść na rękę i jeżeli do godziny 14 tego samego dnia zostanie wysłane na adres sklep@midparts.com.pl odwołanie zamówienia wraz z jego numerem - zrobimy to od ręki. Jeżeli po tej godzinie musisz zapłacić koszty przesyłki. Naszą firmę reprezentuje w ściąganiu należności KRUK system Inkaso. Są w tym naprawdę skuteczni.

11. Wybrałem platnosci.pl i nie udało mi się dokonać zapłaty?

Nic sie nie stało, jezeli podales złe namiary na konto, bądź karte wystarczy nam o tym powiedzieć na sklep@midparts.com.pl my skasujemy stare zamówienie i bedziesz mógł rozpoczać procedure od nowa. 

12. Zamówiłem towar z odbiorem własnym - kiedy mogę po niego wpaść?

Generalnie zawsze wcześniej skontaktuj się z obsługą sklepu. Posiadamy kilka oddziałów, gdzie mogą być rozlokowane produkty. Dlatego dzwoniąć poinformujemy Ciebie o terminie odbioru. Dodatkow zaraz po złożeniu zamówienia nastepna zmiana statusu właśnie określi kiedy bedzie on gotowy do odbioru.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego